شناسه خبر : 110294
شنبه 15 ارديبهشت 1403 , 21:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار «ایافت» به همرزمان شهیدش پیوست/جزییات مراسم

سردار «سید مجید ایافت» از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت.
همرزم سردار شهید کاوه آسمانی شد
به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.
 
مراسم وداع با پیکر پاک این سردار سرافراز سپاه اسلام شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با شام شهادت رییس مذهب شیعه جعفری؛ امام جعفر صادق علیه‌السلام بعد از نمازمغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار خواهد شد.
 
همچنین مراسم تشیع پیکر سردار ایافت یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از مهدیه آغاز و تشییع‌کنندگان پیکر این پیشکسوت دفاع مقدس را تا حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام بدرقه خواهند کرد و بعد از طواف در حرم امام مهربانی‌ها و اقامه نماز جهت خاکسپاری در جوار همرزمانش شهیدش به بهشت رضا(ع) منتقل خواهد شد.
 
سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید «محمود کاوه» بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت.
 
وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi